Poslovna vizitka
LE KOŠČEK PAPIRJA ALI KAJ VEČ?
Vizitka je močan marketinški pripomoček vsakega podjetja in je pomembno sredstvo poslovnega komuniciranja. Tega se ljudje vse premalokrat zavedajo in ji ne dajejo potrebne pozornosti. Pri kontaktu z morebitnim poslovnim partnerjem ali stranko vzbudi vizitka prvi vtis o nas in o podjetju. Tega se marsikdo ne zaveda in mu pomeni zgolj zapisano telefonsko številko ali elektronski naslov. Pomislite kakšen vtis da o vas poslovna vizitka, ki je stiskana na cenenem papirju, je pomečkana in brez jasne grafične podobe, katera bi naj dala vtis zanesljivega poslovnega partnerja.
Videz vizitke mora biti v skladu s celostno grafično podobo podjetja in z dejavnostjo s katero se ukvarjate. Ni vseeno kašne so na primer črke ali barve na vizitki za gradbeno dejavnost ali pa za kozmetični salon. Dajati mora vtis zanesljivosti, kvalitete in pokazati vaš spoštljiv odnos do poslovnega partnerja ali stranke. Veliko vlogo pri tem lahko ima že sam izbor kvalitetnega papirja in raznih dodelav, ki jih omogočajo sodobne grafične in tiskarske tehnike (plastifikacija, UV lak, slepi tisk, metalik tisk …).
Poslovna vizitka naj bo pregledna, z jasnimi podatki o vas, vaši funkciji in o vašem podjetju. Izogibajte se nestandardnih formatov, ampak raje uporabljajte evro format v velikosti kreditne kartice. S tem boste dosegli, da ustreza v vsak vizitnik ali žep denarnice in ne bo v napoto imetnika. Predvsem pa mora biti funkcionalna in zato ne smemo pretiravati s prevelikim številom nepotrebnih podatkov. Vizitka naj ne bo vaš reklamni letak, ampak reprezentativno sredstvo pri sklepanju novih poznanstev in sodelovanj. Pomembni podatki naj bodo zmeraj jasno vidni in pregledni.
Zavedajte se, da je vizitka ogledalo vas in vašega podjetja. Zaupajte izdelavo strokovnjakom, ki bodo pravilno uporabili grafične elemente in tiskarske tehnike, ter vas predstavili v najboljši luči, tako da boste ponosni na vaše podjetje in na vašo vizitko!